Vårens städdag 2025

Tack till alla som kom och deltog och hjälpte till att göra vårt gemensamma grönområde fint. Det finns alltid mycket att göra och vi lyckades att få en hel del gjort. Vi hade också tur med vädret trots att det var ganska kylslaget.

Det var ca 20 personer som deltog och det var väldigt trevligt att det kom flera nya medlemmar/grannar som vi fick möjlighet att träffa och som vanligt bjöds det på en gemensamt god lunch.

Styrelsen

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *